(prestaro za odgovor)
inkjet printer
media-grafika.hr
2012-03-01 10:53:59 UTC
pozdrav,

zanimalo bi me koji inkjet printer, a2 pa na dalje, bi po vama bio najbolji
za printanje na standardnim papirima koji se koriste u grafici, znaèi
kunstdruck, ofsetni itd, i naravno papiri za plakate i za vanjske uvijete, a
da se boja ne ispire.
naravno da cijena i nabava zamjenskih tinti ima prednost...

hvala
Adriatic
2012-03-01 11:36:41 UTC
HP DesignJet 130

ili

Epson 4800

I za jednog i za drugog imamo na lageru CISS soluciji.

Razlika je jedino u tome što u HP ide jedino provjerena Premium tinta a u
Epson radi uredno i sa Premium i sa Colibri tintom.

Odnosno za HP nemamo Colibri tintu

Kod Epsona ono što si ušparao na Colibri tinti platit æeš kroz servis inkjet
glave.
Odnos ovih dviju tinti je 1: 4.
Sa druge strane kod HP a možeš sam zamjeniti glave.

Znaèi i u jednom i drugom sluèaju te doðe na isto osim što je HP
servisabilniji.

Cijena CISS u jednom i drugom sluèaju je ista i dolazi iskljuèivo sa Premium
KMP tintom. Znaèi u tom sluèaju ti je i cijena otisak ista.

Ukratko uzmo onaj koji ti se više sviða.
Isto tako si možeš pogledati nekog Canona. Prièa je vrlo slièna Epsonu.
Glava te doðe 2500 - 3000 kn
Dok kod HP ea mjenjaš samo onu glavu koja te boja zeza. Znaèi kad staviš
neku lijevu tintu u HP popušiš cca 250 kn a kod Epsona ili Canona barem
2500 - 3000, Pa se ti sad misli.
--
Pozdrav

Adriatic
http://adriatix.hr/
hvala
Julka
2012-03-01 13:09:37 UTC
Post by media-grafika.hr
[...]
pusti supljke ovog nizeg, kod mog kolege u firmi epson serije 4 vec 6
godina, mislis da je kad mjenjao glavu. Kod mene 9500 i 9600 sa
solidnim brojem kilometrara, mislis da je kad mjenjana glava.
Nazovi Zinam trazi Mladena imali su super povljnih izlozbenih
primjeraka Epsona i Canona.
Takodjer imaju provjerene zamjenske boje i CISS sustave za printere
velikog formata. Kako boje za unutarnju tako i za vanjsku uporabu. Ako
i odlazi glava odlazi zbog boja koje su samo boje u opisu
kao kod nekih muljatora koji prodaju printere koje servisi bacaju.
ivek
EPSONA trebaš ubijat s ne znam kakvim lošim bojama da bi mu glava otišla...
adriatic

otišla...
Julka
2012-03-01 18:23:08 UTC
tak je to kad se boje kupuju kod tebe
hurricane
2012-03-01 19:09:50 UTC
uf.... ;-)
k.horvat
2012-03-01 19:14:00 UTC
Ispod pojasa... :D
adriatic
2012-03-01 21:09:12 UTC
Sorry ne znam o èemu govorite.

Mora da je po¹iljalac iz nekog dobrog razloga u filteru

Inaèe Adriatix servisira tjedno barem 4-5 inkjet glava. Od Epsona Canona
HP, pa zamo o èemu govori.

Od glava za Laptop printere glava ili glava za solventne printere.

A oni kojima je vrhunac skolovanja bila puèka ¹kola, naravno da misle da
znaju vi¹e ui bolje.

NaŸalost ne servisiramo one glave koje su u filteru.

Ni¹ta novo na ovom svijetu ©to moŸemo, kako nam je puèanstvo educirano tako
nam i ide u gospodrstvu.
--
Pozdrav

Adriatic
http://adriatix.hr/
uf.... ;-)
Julka
2012-03-01 21:51:37 UTC
Post by adriatic
[...]
Na¾alost ne servisiramo one glave koje su u filteru.
Ni¹ta novo na ovom svijetu ©to mo¾emo, kako nam je puèanstvo educirano
tako nam i ide u gospodrstvu.
to je najbolje sto mozes?
kad covjek koji je radio na oepri MIG-a zavrsi
na tom da spricom puni razvodnjene boje i po hrelicu kupuje naramak
potrganih prinera,
onda se ja pitam sto je sa ovom drzavom. E da stvarno si brzo drugove i
drugarice poceo zvati pučanstvom skoro brzo kako si svoju nezamjecenu
osobnost poceo zvati MI.

Laka ti noc, iglu u ruku.

i price o filteru pricaj klincima na remizi kojima valjas razvodnjene boje.
Harpoon
2012-03-02 09:29:08 UTC
Post by Julka
Sorry ne znam o eemu govorite.
Mora da je po1iljalac iz nekog dobrog razloga u filteru
Inaee Adriatix servisira tjedno barem 4-5 inkjet glava. Od Epsona
Canona HP, pa zamo o eemu govori.
Od glava za Laptop printere glava ili glava za solventne printere.
A oni kojima je vrhunac skolovanja bila pueka 1kola, naravno da misle da
znaju vi1e ui bolje.
Na?alost ne servisiramo one glave koje su u filteru.
Ni1ta novo na ovom svijetu Cto mo?emo, kako nam je pueanstvo educirano
[...]
drugarice poceo zvati puèanstvom skoro brzo kako si svoju nezamjecenu
Coek je servisirao migove, zato nemamo nijedan u voznom stanju vise.
Adriatic
2012-03-02 09:32:15 UTC
Oèeš i ti u filter

Samo reci. Èas posla,
--
Pozdrav

Adriatic
http://adriatix.hr/
ivek
2012-03-02 09:38:39 UTC
Post by Julka
Post by media-grafika.hr
[...]
Julka, jel znaš koji je to proizvođač zamjenskih tinti kod Mladena?
Litra mu je stvarno povoljna pa me zanima... Trenutno guram OCP tintu u
Canon CX 320 printer za vizitke, i dobra je... nije kineski šit ali me
zanima jel bi ona bila dobra i za Epsona 9700pro...
Julka
2012-03-02 10:28:25 UTC
Post by ivek
Post by Julka
Post by media-grafika.hr
[...]
Slobodno nazovi i trazi ga info sve ce ti objasniti, ja cu uzimati za
9600 kroz mjesec dana jer imam jos set rezervnih G&G pa da se ne
tovarim. Meni garantira kvalitetu, a kod njih uzimam i papire, banere i
canvas i vec 8 godina radim sa njima i vjerujem im.
Locutus of Borg
2012-03-02 10:30:07 UTC
Post by Adriatic
Adriatic
skoncentriraj se, čovjek traži solventni printer
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
You will service... US!
Adriatic
2012-03-02 10:50:35 UTC
Krivo "!!!

Zasto?

Zato jer Epson 4800 + Adriatix Art Ink zadovoljava trazene uvjete.

Otisak mozes prati u ves masini. Nece se oprati.

Znaci malo vise skolovanja vam nebi skodilo.
--
Pozdrav

Adriatic
http://adriatix.hr/
Post by Adriatic
Adriatic
skoncentriraj se, covjek trazi solventni printer
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
MaGa
2012-03-02 17:09:50 UTC
Post by Adriatic
Otisak mozes prati u ves masini. Nece se oprati.
Ja moje otiske ne perem u veš mašini. Malo mi suludo prati plakate na
papiru i samoljepljivu foliju... Ja to radije prepustim atmosferalijama.
Šta ti misliš o tome? Ne moraš trošiti detergent...
Post by Adriatic
Znaci malo vise skolovanja vam nebi skodilo.
Pa, k vragu, sad sam tek shvatio šta mi fali... Gdje si bio do sada da
me prosvijetliš?
MaGa
2012-03-02 17:10:36 UTC
Očeš i ti u filter