CISS iskustva
(prestaro za odgovor)
Goran Zajec
2009-09-29 07:17:00 UTC
Ako netko koristi CISS sistem zamjenskih boja za inkjet printer molio
bih koju informaciju, koliko su te kineske boje kvalitetne, dali ti
CISS-ovi funkcioniraju kako treba ili su problematicni, kakva je
kvaliteta foto otiska. Prodaje li to neko kod nas?
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=ciss+canon

thanks
Adriatic
2009-09-29 09:52:21 UTC
http://adriatix.hr/A_PROIZVODI/A_pro_INK_CISS/A_PRO_CISS.htm
--
Pozdrav

Adriatic
http://adriatix.hr/
thanks
Palestinac
2009-09-29 10:45:59 UTC
Post by Goran Zajec
[...]
ja koristim bas te kineske, boje su super i sve super radi.
Duplo jeftinije od adriatica
Dragec
2009-09-29 10:50:38 UTC
Apsolutno potpisujem
ŽNJ klasa boja ne stopa glave i ne pravi nikakve probleme u tisku.
Zoobidji adrijatiksa u sirokom luku moja osobna preporuka
Naruci dodje doma i deriiiiii
Palestinac
2009-09-29 12:36:55 UTC
Post by Dragec
Apsolutno potpisujem
®NJ klasa boja ne stopa glave i ne pravi nikakve probleme u tisku.
Zoobidji adrijatiksa u sirokom luku moja osobna preporuka
Naruci dodje doma i deriiiiii
ne stopa ti adriaticova tinta, nego moras paziti da nije pigmentirana, vec
dye ink.
Ne govorim da je njegova tinta losa, vec da se puuuno jeftinije moze proci
ako se narucuje prek ebaya
Ivan

Palestinac
2009-09-29 12:33:41 UTC
http://tinyurl.com/ybc9tcm
Locutus of Borg
2009-09-29 15:10:33 UTC
Dana 29.09.2009. 14:33, Palestinac lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj
Post by Palestinac
Post by Ivan
Mozes li dati link od prodavatelja na ebay-u (kod kojeg kupujes)?
http://tinyurl.com/ybc9tcm
hoces mozda skoro narucivat, za svaki dodatni je shipping 10$ (17 ostane u
dzepu, a ako saljes postom dalje, ostanu 2 porcije chewapa i litra
mineralne)
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
You will service... US!
Palestinac
2009-09-29 16:00:41 UTC
ne, slabo printam na to, a imam jos tinte brdo i cissu
Kristijan
2009-09-29 22:16:02 UTC
Ako koga zanima kvalitetna njemaèka boja - identièna originalu (CLI-8 i
PGI-5), cijena je:
0,5 lit. = 150 kn
1,0 lit. = 250 kn
A imam i ne¹to Orink tinte za Canona - C,M,Y imam, a crnu nemam (ide u sve
Canone - univerzalna) - slabije je kvalitete od njemaèke, ali je cijena
sljedeæa:
1,0 lit. = 150 kn.

Imam i CISS za IP4500 bez boje = 200 kn, sa bojom 350 kn
te CISS za IP3500 sa bojom 300 kn.

Kristijan
Mob: 091/ 546 39 59
Locutus of Borg
2009-09-30 07:30:18 UTC
Dana 30.09.2009. 00:16, Kristijan lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj
Post by Kristijan
Imam i CISS za IP4500 bez boje = 200 kn, sa bojom 350 kn
te CISS za IP3500 sa bojom 300 kn.
koliko velike su boce, imas kakvu sliku?
i kako prvi put napunit (zanima me bez tinte opcija, imam toga)
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Adriatic
2009-09-30 08:34:47 UTC
od kud ti zna¹ da je to njemaèka tinta

Ima moŸda etiketu na svakoj kapljici

Ili je to moŸda ista ona kineska ¹to ju je neki hrvatski poduzetnik sa
sjedi¹tem u Beogradu poslao iz Kine u Njemaèku. Nalijepio Njemaèke etikete i
sada Hrvati njaèu od zadovoljstva.

Imamo jednu takvu za Canona ukoliko nekoga zanima. Etiketa ¹arena sjajna sve
na èistokrvnom Dethche. Cijena isto 50% jeftinija od Premium klase.

A Premium klasa, izvorna etiketa od¹tampana na inkjetu. Za¹to? Zato jer ju
uzima onaj ¹to ne pada na ¹arene i razvikane etikete i proizvoðaè je koristi
za vlastitu proizvodnju te nema vremena i interesa za konkurirati jeftinijim
proizvodima.
Mob: 091/ 546 39 59
dobryla@work
2009-09-30 12:21:09 UTC
od kud ti zna¹ da je to njemaèka tinta Ima moŸda etiketu na svakoj
kapljici
Stvar se zove "naèelo povjerenja", a primjenjuje se od prometa do tiska, u
svim sferama ljudskog Ÿivota. Ako pi¹e na deklaraciji da je ¹vapska onda
vjerujemo deklaraciji dok se ne dokaŸe drukèije.
Adriatic
2009-09-30 13:01:44 UTC
©vapski je pigmenata koji je ©vaba prodao Kinezu. a ©vaba je pigmenat na
veliko kupio od Engleza koji su USA subispostava za Evropu. A USA ga je
napravio od Kineskih jeftinih sirovina.

Nije ¹ala nego Ÿiva istina.
Kristijan
2009-09-30 13:02:32 UTC
Znam 100 % da je ¹vabska jer sam je naruèivao direktno iz tvornice u
njemaèkoj i uzeo sam poveæu kolièinu, a ¹to se tièe deklaracije, ona je
¹tampana na inkjetu na najobiènijoj naljepnici. Inaèe, razlika izmeðu ¹vaba
i kineza kod naruèivanja robe je vrlo velika, dok sam napravio narudŸbu
¹vabo me je odmah nazvao da potvrdi narudŸbu i poslao predraèun za plaæanje,
a roba je isti dan kad je uplata sjela poslana i stigla za nekih 7-10 dana.
Inaèe boja koju imam od ¹vabe je fenomenalna, identièna originalu ili èak
jo¹ i bolja, radim s njom veæ dugo i nikakvih problema.

Kristijan
Mob: 091/ 546 39 59
Adriatic
Mob: 091/ 546 39 59
Adriatic

Mob: 091/ 546 39 59
Harpoon
2009-10-01 07:01:36 UTC
Post by Adriatic
Kvaka broj dva
Isti taj "©vaba" i ma u ponudi 3 klase tinte.
kad pomislim na pojam Adriatix, odma vidim malog geeka sa cvikama i prstima
usranim od kineske tinte kako tipka post i smislja kome danas uvaliti svoj
shrot materijal.
Palestinac
2009-10-01 08:42:47 UTC
Post by Adriatic
Kvaka broj dva
ne seri kvake :))))
Partenon
2009-10-02 02:42:24 UTC
http://www.ocp.de/

OCP 1l = 140,00 kn
Adriatix 1dcl = 140,00 kn
Adriatic
2009-10-02 06:40:49 UTC
http://www.ocp.de/content.php?seite=seiten/ocp_worldwide_ansprech_xml.php&land=9
Post by Partenon
http://www.ocp.de/
OCP 1l = 140,00 kn
Adriatix 1dcl = 140,00 kn
Kristijan
2009-10-02 08:01:38 UTC
Ja prvi put cujem za tu firmu i te boje tako da ne znam ni kakve su. Moje su
od jedne druge njemacke firme i garantiram da su definitivno jedne od
najboljih na trzistu (po meni najbolje od svih koje sam isprobao). Ne mora
nitko kupiti od mene, ali samo sam htio pomoci ekipi da koristi kvalitetne
vrhunske boje. Inace, ako nekome tko kupi boju ona ne valja, moze je
slobodno vratiti i vratit cu mu novac.

Vrhunska njemacka tinta (CLI-8 i PGI-5, a ide bez problema i umjesto CLI-521
i PGI-521 - isprobano), cijena je:
0,5 lit. = 150 kn
1,0 lit. = 250 kn
Orink tinte za Canona - C,M,Y imam, a crnu nemam (ide u sve Canone -
univerzalna) - slabije je kvalitete od njemacke (ZA NJU NEMA GARANCIJE NITI
POVRATA NOVCA), printao sam s njom neko vrijeme, ne zastopava glave, medutim
ima malo razlike u intenzitetu boje u odnosu na original (kod cyana) - za
obican uredski print se ne vidi razlika vec samo kod printanja fotki.
Cijena:
1,0 lit. = 150 kn (imam jos 9 litara - ako netko uzme sve dam mu po 110 kn /
litri).

Kristijan
Mob: 091/ 546 39 59
Post by Partenon
http://www.ocp.de/
OCP 1l = 140,00 kn
Adriatix 1dcl = 140,00 kn
kingorko!
2009-10-18 10:40:20 UTC
Post by Kristijan
[...]
Post by Partenon
http://www.ocp.de/
OCP 1l = 140,00 kn
Adriatix 1dcl = 140,00 kn
na kakve uopce papire se moze printat na takvom printeru? ja imam jedan i
razmisljam o ciss-u. koristim
zamjenske Orink boje za sad.
jedino na foto papiru je isprint dobar? a sad za flajere je taj papir malo
skup?
jos za vizitke, ajde! al ostalo? cesto mi treba isprintat koju naljepnicu a
ispis je koma.

hvala

Harpoon
2009-09-30 13:06:24 UTC
Post by Adriatic
[...]
Ja i dalje pokusavam zamisliti gdje bi eventualno u "poslu" mogao koristiti
te inkjet pljuckalice"
Priznam ih samo za print logotipa na kuvertu, i tu i tamo za koji print na
cd... ali i to je upitno, jer naljepnice koje koristim za laser, su jebeno
dobre i manja je zajebancija nego sa tim pljuckalicama.

Dakle, ako se radi o poslu, nema tu price.

Mislim da sam nahranio trola, i da slijedi paljba od adriatixa!
Goran Zajec
2009-09-30 13:29:12 UTC
Post by Harpoon
[...]
Printanje vrlomalih naklada flyera, vizitki, broshura, fotografija
itd... koja je alternativa?
Harpoon
Za to imam color laser
Goran Zajec
2009-10-01 08:19:47 UTC
Post by Harpoon
Za to imam color laser
Da, nisam odma skuzio da mislis na laser. Ako imas vremena daj
odgovori na moje pitanje o komparaciji Lasera i Inkjeta malo iznad.
Aries
2009-09-30 16:57:35 UTC
Post by Harpoon
Post by Adriatic
[...]
Koje naljepnice koristis za laser, tj. gdje ih narucujes?
--
...the few, the proud, the remaining...
***@gmail.com
Harpoon
2009-10-01 06:59:05 UTC
Post by Aries
Post by Harpoon
Post by Adriatic
[...]
Reka san ti sto puta profesore!
Fasson perm white, Igepa plana.
Imas u Acnovel-u dosta toga.
Goran Zajec
2009-09-30 18:43:14 UTC
Post by Harpoon
[...]
aha, sad sam skuzio, mislio si na laser...